ponedeljek, 22. oktober 2012

Zmogljivosti in poraba na hribovitih cestah

Včeraj sem potešil svojo radovednost še glede vprašanja izkoristka regeneracije energije pri vožnji navzdol. Izbral sem si pot, kjer se stalno izmenjujejo vzponi in spusti. Skupaj se je nabralo 2289m višinske razlike, poraba pa je znašala borih 13,29 kWh/100km oz.  1,07€/100km. Poraba ni bila skoraj nič večja zaradi večjih višinskih razlik med vožnjo.

Najbližje je hribovje med Stično in Savo. Najprej vzpon na Obolno, kjer se je odprl lep razgled do Julijskih in Kamniških Alp. Narava spet preseneča s svojimi umetniškimi poslikavami bogato obarvanih gozdov. Mistična dopoldanska megla v dolini Save še okrepi kontrast prizorov. Spustu do ceste Litija Besnica je sledil vzpon na Janče.



Vrečka se je hitro napolnila s svežim kostanjem. Užitkom čudovitih razgledov je sledil spust nazaj v dolino. Doma smo spekli nekaj kostanja in se odpravili na Gorjance, kjer živita moja starša..

Nepremično sva si zrla v oči in čakala drug drugega, da prvi odmakne pogled. Minevale so minute, nihče ni popustil....

Potem pa ga ena njegovih deklet pokliče z glasnim MUUU in...
ZMAGA JE MOJA!!! obrnil se je, da vidi, kaj se dogaja. Skrben mož!
Tale kobilica, ki se je s prijatelji pasla v ogradi blizu Gozd-Reke, mi je bila tako všeč, da jo moram pokazati tudi tebi. Najbrž mi ni treba omenjati, da sem po kitajskem horoskopu konj.


Blond, zagorela polt, ponosna drža...

Ni komentarjev:

Objavite komentar