petek, 4. oktober 2013

Ti lenoba, ti!

Po pol leta se spet oglašam. Ne, nisem prodal Elija, niti ni bil pol leta v okvari... Ko pa je toliko drugih področij v mojem življenju zahtevalo več pozornosti ;). Ja, pa tudi lenoba in moja slabost - odlašanje sta bila na delu.

Nabiranje čemaža na Bogenšperku
Eli je medtem pridno opravljal svoje dolžnosti brez vsakršnih zahtev po obisku servisa. Le redno hranjenje na domači in javnih vtičnicah, pa se je spet poln energije mladostno pognal na pot.

V začetku septembra je minilo leto dni, odkar garaža več ne smrdi. Običajni z EVji povezani strahovi so premagani, zaupanje v zanesljivost električnega avta se je okrepilo.



Piki med malico

Breznica - lučaj od Prešernove domačije
Maja se je pri nastajajočem Domu Vita oglasil Dejan in potešil Pikijevo lakoto. To je bil prvi obisk kakega drugega električnega avta na moji drugi domači "polnilni postaji" ob novi hiši.

Saj veste, ko se najdeta dva s podobnimi hobiji, interesi, pogledi... debata hitro steče in jo je težko ustaviti. Čas je hitro minil in gosta sta pomahala (požmigala) in nas tiho zapustila.





Julija se je Eli predal nežnim rokam mehanikov na prvem rednem servisu. Za eno fuzbal tekmo časa in štiri desetake so mi vzeli. Prijetno presenečen!

Pričakoval sem daljši čas dela in vsaj stotaka lažjo denarnico. Moram pohvaliti Citroen servis Jerovšek, saj se res trudijo, da je stranka pri njih zadovoljna tako s storitvijo kot s ceno.






CHAdeMO pred stavbo Elektra Maribor
Avgusta sem prvič izkusil moč hitre CHAdeMO postaje v Mariboru, ki s svojimi 50kW v samo pol ure napolni baterijo do 82% stanja napolnjenosti. Ravno dovolj časa za kratko ekskurzijo v bližnji nakupovalni center in že sem lahko nadaljeval pot v Prlekijo. Na poti nazaj ponoven postanek v Mariboru, še enga ta hitrega in hajd domov.

Kljub dobrim namenom z nastajajočo infrastrukturo pospešiti uvajanje električnih vozil na slovenske ceste imamo EV vozniki veliko pripomb na nerazumno razporejenost polnilnih postaj.


Eli v družbi s Twizijem
Končno sem le ugledal malega Twizija. Simpatično vozilce je ponujalo testno vožnjo udeležencem poletne šole Fakultete za elektrotehniko v Ljubljani.

Polnilno postajo fakultete tudi sam pogosto uporabljam, saj je odlično izhodišče za obisk Živalskega vrta. Polurni sprehod po Rožni dolini do Živalskega vrta, nekaj urno pohajanje med občudovanimi ujetniki, sprehod nazaj in avto me vedno pričaka povsem napolnjen. Hči Sara ima letno karto, zato sva kar pogosta gosta ZOOja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar