nedelja, 23. september 2012

Nov vikend, nov izlet!

Spritmonitor.de


Po dopoldanskem predavanju v Litiji sem si zaželel malo daljšega sprehoda, da raztegnem okončine. Kam? Pogledam na seznam polnilnih postaj... Preddvor! Tam še nisem bil. Ajde gasa in gremo.

I-Go me je vodil po slikovitih podeželskih cestah in me zanesljivo pripeljal do hotela Bor ob Črnavskem jezeru, kjer ima Elektro Gorenjska eno svojih polnilnih postaj.

Ob prihodu na parkirišče ob jezeru se hitro najde polnilni stebriček. Obvestilo na njem me usmeri na recepcijo hotela Bor, kjer hranijo kartico za odklep pokrova vtičnic. 


Zanimivo je, da receptor sploh ni vedel, da imajo magnetno kartico za odklepanje postaje. Čeprav je polnilnica postavljena že dobri dve leti, se ni spomnil, da bi že kdaj kdo prišel po kartico!? 

Ko jo je našel na dnu predala, sem odklenil vratca in priklopil avto na postajo. Polnjenje se je začelo brez težav in se kasneje tudi končalo v predvidenem času.




Na hitro skočim v udobno trenirko, se preobujem in jo mahnem na dobro uro dolg sprehod do cerkvice sv. Jakoba na bližnjem hribu. 

Prijetna, lepo urejena in z markacijami ter smerokazi urejena pot skozi gozd vodi kar strmo navkreber, vendar je primerna tudi za manjše otroke. 

Preddvor je izhodišče tudi za daljše ture v Karavanke. Poti so dobro označene.





Po uri in pol hoje ugledam pred seboj cerkvico sv. Jakoba in ob njej planinsko kočo Iskra. 

S čistine ob koči je res lep razgled na velik del Gorenjske. Danes zrak žal ni bil dovolj čist, da bi se razkrili najlepši pogledi v daljavo.



Po polurnem posedanju in uživaškem brezdelju na vrhu hriba sem šel po daljši, gozdni cesti v dolino. 

V restavraciji, ki leži dobesedno nad vodo jezera, sem si  privoščil zgodnjo večerjo. 




Še kratek sprehod okrog jezera in s sončnim zahodom sem se poslovil od lepe pokrajine nad Preddvorom. Odklopim kabel, vrnem kartico in se počasi odpravim proti domu.
Navigacija me je tokrat vodila po drugi, 69 km dolgi poti. Za skupno 147 km je Eli porabil 16,25 kWh energije. Vožnja je bila namerno varčna, zato sem izbral pot po lokalnih cestah, kar omogoča dober doseg in majhno porabo. 

Za današnji izlet sem porabil za 85 centov "goriva", preostanek je častil Elektro Gorenjska. Z mojim starim C8 bi porabil za pribl. 16€ nafte.


Ni komentarjev:

Objavite komentar