ponedeljek, 1. september 2014

Manjša popravila

4 dni pred potekom garancijskega obdobja je zadnji čas za temeljit pregled kakovosti izdelave in zanesljivosti delovanja mojega malčka. Doslej sem opazil naslednje težave:


  • popraviti je potrebno obe ročici za spuščanje naslonjal zadnjih sedežev. Ena več ne opravlja svoje funkcije, druga je že precej "labava". 
  • Pokrovček vtičnice za hitro polnjenje se težje zapira kot še nedavno tega, vzmet za odpiranje stalno odpada. Enkrat jo bom verjetno izgubil.
  • ABS ne deluje........

Torej, po mojem mnenju malo preveč težav za japonski izdelek. Kapaciteta baterije ostaja enaka kot pred meseci, torej pri pribl. 6% minusa glede na novo stanje.

V sredo gre avto na servis, kjer ga bo mehanik bolj podrobno pregledal in morda našel še kako napako.

Sicer sem z avtom še vedno zelo zadovoljen. Razen omenjenih težav deluje brezhibno. Ta mesec bo obrnil mejo 50.000 km, torej bo potekla tudi garancija na baterijo. Tega me ni strah, saj se glede na stalne meritve obnaša optimalno. Prihranek v dveh letih zaradi vožnje z e-avtom znaša slabih 4.000€.

Ni komentarjev:

Objavite komentar