Kiin posebnež Soul je dobil električno različico. Danes se mi je ponudila priložnost za testno vožnjo. Vtis? Ne le pozitiven, lahko rečem kar navdušujoč!
Avtomobil je zelo bogato opremljen s tehnologijo, ki je ne premore vsak precej dražji konkurent. Toplotna črpalka, 27 kWh baterija, android aplikacija s številnimi funkcijami, veliko gumbov za upravljanje na volanu, simpatičen izgled tako notranjosti kot zunanjost za ceno dobrih 32 tisočakov zagotavljajo Soulu EV lepe prodajne številke v prihodnosti.
Poraba je zmerna. Del testne relacije sem najprej prevozil s Soulom. Povprečna poraba 130 wH/km. Po koncu testne vožnje sem isto relacijo prevozil še z Elijem. Poraba 98 Wh/km. Soul je seveda težji, pomemben razlog za višjo porabo v primerjavi s C-Zerom pa je tudi nevajenost na vožnjo z njim. Preprost izračun pravi, da bi s tako vožnjo lahko dosegel z enim polnjenjem nad 200 km, kar uvršča Soul med tiste, ki imajo daljšega.
Vožnja je bila zelo prijetna, vidljivost odlična, ergonomija armaturne plošče prav tako. Ko se naslednje leto izteče triletna obveza lastništva C-zera zaradi subvencije, se prav lahko zgodi, da bo Kia Soul našla svojo pot do moje garaže.
Nobenih novih objav, je minilo električno navdušenje?
OdgovoriIzbrišiSeveda ne, navdušenje ostaja, le nekih novih zanimivih zimskih dogodivščin do pred kratkim ni bilo. Zadnja zanimiva izkušnja sicer ni povezana z e-mobilnostjo, lahko pa komu koristi, zato grem takoj na delo in jo opišem.
OdgovoriIzbriši